جهت برقراری ارتباط :۰۹۱۳۰۲۵۱۸۶۳

رنگ و لایت

رنگ مو و مدل آن می تواند تاثیرات بسیاری در چهره ما داشته باشد.

رنگ و لایت مو

رنگ مو و لایت مسئله مهمی است که اکثر خانم های شرقی و ایرانی ها در طول زندگی با آن درگیر هستند. شرقی ها چون رنگ موهای تیره ای دارند دوست دارند رنگ مو و لایت انجام دهند تا چهره شان جوانتر و شادابتر دیده شود. رنگ موهای هر کسی بر زیبایی صورت او تاثیر بسزایی دارد اما اگر رنگ مو به درستی انتخاب و انجام نشود تاثیر خیلی بدی بر زیبایی و سلامت مو می گذارد.

نمونه کار ها

سوالات متداول

خیر،. رنگدانه‌های موجود در سلول‌های ریشه‌ موها، عامل طبیعی رنگ مو هستند و زمانی که ساخت این رنگدانه‌ها در سلول متوقف شود، مو رنگ خود را از دست می‌دهد و سفید می‌شود. از مهم ترین عواملی که منجر به سفید شدن موها در افراد خواهند شد می توان به ژنتیک، مشکلات جسمی و روانی، بی خوابی و اضطراب، بیماری های غدد داخلی و بیماری های سیستم عصبی اشاره کرد.

بله، در زمان بارداری به دلیل وجود مواد شیمیایی داخل رنگ موها و جذب آنها توسط پوست سر و سپس انتقال از خون مادر به جنین توصیه می شود به هیچ عنوان خانم های باردار از رنگ مو استفاده نکنند. 

بهتر است که خانم ها بیش از ۹ بار در یک سال موهای خود را رنگ نکنند، چراکه استفاده از رنگ مو به صورت مکرر می تواند منجر به مشکلاتی گردد.

در حال بارگذاری ...